20.08.2016

Koniec?

Ehh... Cześć?
Pamieta mnie ktos w ogole jeszcze? Wiekszości czytelników pewnie już tu nie ma ale i tak postanowiłam się odezwać.
Kurde, jestem na siebie zła że nic wam nie napisałam i w ogóle ale to naprawdę długa historia. W sumie nikt mnie tu chyba raczej nie zna osobiście i mogłam bym powiedzieć co się ze mną działa ale jednak stwierdziłam że to zbyt ryzykowne. Parę osóbek wie co się działo i to wystarczy.
Naprawdę bardzo przepraszam tych którzy czekali. Wiem jestem głupia ale nic na to nie poradzę.
Co tu w ogóle robie? Chciałam bym znów pisać. I szczerze? Nie obchodzi mnie kto i ile osób będzie to czyta. Chcę to zrobić m.in. też dla siebie.
Szczerze nie wiem co jeszcze wam powiedzieć... Do zobaczenia?

~Tynaa

6 komentarzy:

  1. I ty mi nic nie powiedziałaś, że zamierzasz pisać?!
    Jejku nawet nie wiesz jak się cieszę ze niedługo znów będę mogła przeczytać coś Twojego autorstwa kochana!! Jestem strasznie szczesliwa😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam kochana! ❤
    Tęskniłam 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam :*
    Będziesz kontynuowała stare opowiadanie czy zaczniesz pisać nowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehh... Właśnie nie wiem. Zobaczę czy dam radę skończyć jeden rozdział w starym opowiadaniu, jeśli tak to będę kontynuowała, ale jeśli nie to zacznę nowe :)

      Usuń
  4. Czekam kochana! 😘😊

    Weny życzę! 😜😊


    Mel

    OdpowiedzUsuń