21.04.2016

LBA!


Jak sama nazwa mówi, zostałam nominowana do LBA.
Przez kogo? Mel z bloga <3
Dziękuję kochanie moje bardzoooooo!
Aż mi się cieplutko na serduszku zrobiło dzięki Tobie!


Więc może przejdźmy do pytań <3

1. Mieszkasz blisko morza, gór, za granicą?
Em... Ani blisko morza, ani blisko gór, więc... Tak pośrodku? chyba idealna odpowiedź.

2. Jaki kraj chciałabyś zwiedzić?
Tajlandia. Tak na 100% i nawet więcej.

3. Ile czytałaś moich blogów i czy ci się podobają?
Czytałam wszystkie i oczywiście nadal czytam. Są cudowne, genialne, najlepsze! (Przepraszam, że nie komentuje, ale nie mam zbyt dużo czasu).

4. Jaką książkę najbardziej polecasz? A film?
Książkę oczywiście "Paper Towns"! A film? Chyba najbardziej spodobały mi się "Igrzyska śmierci".

5. Już nie musisz lubić, czy czytać, ale choćby słyszałaś o Creepypastach?
Tak słyszałam i nawet spodobały mi się. Nie jestem jakąś tam ich fanką, ale lubię od czasu do czasu poczytać sobie trochę.

6. Masz zwierzaka?
Eee... Brat się liczy?
A tak na serio to dwa psy rasy husky ;p

7. Lubisz być nominowana?
Tak naprawdę to jestem nominowana pierwszy raz i nie wiem co tu odpowiedzieć, ale muszę stwierdzić, że fajnie się z tym czuję ;)

8. Jeden blog, który bardzo zapamiętałaś?
Jeden? O bosz! Wiesz ile ja ich już przeczytałam? Wszystkie mi się teraz wymieszały i trudno mi jest wybrać. Szczerze to wszystkie zapadły mi mega w pamięć i są genialne!

9. Jaki najbardziej lubisz gatunek blogów, książek, filmów?

Oczywiście kryminały! Lecz uwielbiam także inne gatunki.

10. Jaki najbardziej lubisz serial?

Tu się trochę nagłówkowałam wymyślając jaki może być moim "ulubionym" i w końcu postawiłam na American Horror Story.

11. Jaki masz kolor oczu i włosów?
Szatynka, brązowe oczy ^^


Ja nominuję trzy blogi:

Emily z tego bloga <3
Króliczka z tego bloga ^^
Cyśke z tego bloga <3

Moje pytania:

1. Co skłoniło cię do napisania bloga?
2. Moje największe osiągnięcie do tej pory to...
3. Ulubiony film?
4. Ulubiona książka?
5. Ciastko czy czekolada?
6. Miałaś kiedyś wątpliwości i chciałaś usunąć bloga?
7. Ulubiony aktor/aktorka?
8. Największe marzenie?
9. Czego nigdy nie zrobisz?
10. Największa wpadka?
11. W skali od 1-10 jak oceniasz mojego bloga? (proszę o szczerą odpowiedź)

To na tyle, więc... Do zobaczenia?
Tyna żegna<3

5 komentarzy:

  1. Miśka dziękuje za nominacje!
    Piąteczka też to będzie moja pierwsza nominacja ^^
    Dzięki tobie<3
    Zaraz zabiorę się za odpowiadanie na twoje pytanka:*
    Buziaki:*
    Króliś<3
    Ps. Jeszcze raz wielkie dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna gratki!
    To samo co pisałam u naszego króliko-pysiowatego-zuzu będę prawić u ciebie xD
    Mówiłam, że się wybijesz, a ty nie...
    Bosz nie chce mi się tego drugi raz pisać!
    Po prostu gratki!
    Buziaki Tynuś<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam ten film!
    Jest genialny, cudowny, najlepszy...
    Gratuluje pierwszego LBA!
    Nati :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za nominacje kochana!!! <3 <3 <3
    Emily ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana żyjesz? Tęsknię 😞😢

    OdpowiedzUsuń