17.09.2016

Prolog - Touch


Co jeśli jedno zdanie może zmienić całe twoje życie? Kilka słów, których nigdy nie chciałbyś usłyszeć… Jedno wspomnienie, które najchętniej wymazałbyś z pamięci. Wspomnienie, którego już nigdy nie zapomnisz… Jedno marzenie, którego nie udało Ci się spełnić przez tyle lat. Marzenie, którego już nigdy nie spełnisz… Jedna decyzja, której nigdy więcej byś nie podjął. Decyzja, która zrujnowała Ci całe życie… Jedno spojrzenie na, które kiedyś od razu się uśmiechałeś. Spojrzenie, którego nie chcesz już nigdy więcej zobaczyć… Jeden uśmiech, na którym tak ci zależało. Uśmiech, który nigdy nie był szczery. Jeden głos, który zawsze umiał Cię pocieszyć. Głos przy, którym teraz płaczesz… Jeden zwyczajny dzień. Dzień, w którym wszystko się zmieniło… Jedna godzina, której nikt nie mógł przewidzieć. Godzin, która ciągnęła się do nieskończoności… Jedna minuta, w której o wszystkim się dowiedziałeś. Minuta dla, której cofnąłbyś czas... Jedno życie, jedna śmierć.

Witajcie tu wasza Martyna, która powraca, a wraz z nią pierwszy prolog. Jak pisze w tytule jest to opowiadanie pt. 'Touch', czyli o bohaterach z Violetty. I bardzo proszę jak będziecie czytać dalsze rozdziały to nie mylcie z Lost Boy, bo tam są zupełnie różni bohaterowie. W ogóle jeśli nie widziałeś jeszcze zakładek to zapraszam Touch, Lost Boy.

7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. To moje miejsce? Tak mi się wydaje. Nie kojarzę innej Maddy, ale różnie bywa ❤❤
      Zapowiada się mega! Nie mogę się doczekać jak zaczniesz pisać to opo! ❤
      Nie wiem czy coś przeoczyłam, ale znając mnoe to jest możliwe. 😂
      Byłam przekonana, że będziesz kontynuowała tamto opo, ale czuje, że i w tym nas zaskoczysz.
      Pozytywnie rzecz jasna 😁
      To co? Nie pozostało mi nic innego jak czekać!
      Na pewno będę czytała także na mój komentarz możesz liczyć.
      Nie gwarantuje,że zawsze będą mega długie czy nawet takiej długości. Zależy od czasu i nastroju.
      Aczkolwiek będę się starała 😀

      Buziak,
      Maddy ❤

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ta jeszcze nazywaj mnie kluską, no super. Nie moja wina, że moje imię to Klaudia i tobie się zachciało wymyślać mi przezwiska

      Cudwony, mega, sztos>>>>>>
      Tego się nie spodziewałam.
      Postaram się komentować to opowiadanie, lecz po prostu trudno mi się czyta o Violetcie. I ty wiesz o tym, więc w sumie dziękuje ci, że główną rolę w 'Touch' gra Mechi, bo tylko ją lubię :P

      Ja się żegnam,
      Hasty aka Foxy aka Królik aka Dusia aka Klaudia aka Kluska aka żona Calum'a<333

      Usuń
  3. Uwielbiam czytać o Leonettcie więc możesz na mnie liczyć.
    Czekam:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Prolog jest cudowny!
    Naprawdę urzekł mnie. Twój styl pisania jest świetny!
    Postaram się czytać choć nie ukrywam, że czekam raczej na drugie opowiadanie o Niall'u i Perrie :)
    Pozdrawiam
    Pingwin Luke'a<3

    OdpowiedzUsuń